MALING DESIGN
Een goed contact met je klanten en het instant houden van die contacten is van wezenlijk belang, zeker tegenwoordig met de enorme concurrentie door het gebruik van internet. Dit geld zowel voor een Multinational als een ZZPer. Het instant houden van die contacten is niet vanzelfsprekend, immers na het afronden van bijvoorbeeld een badkamer, een zorgtaak, aanleg van een tuin, etc., is het ook niet vanzelfsprekend dat je een maand later weer eens op de stoep staat om te polsen of er nog een vervolg opdracht in het verschiet zit. Meestal, weet ik uit eigen ervaring heb je daar ook helemaal geen tijd voor. Werk je voor grotere opdrachtgevers dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat je contact aldaar is verandert van positie of in dienst is gegaan bij een andere werkgever. Mogelijk dat dit je een nieuwe opdrachtgever oplevert maar ook goed mogelijk dat je een opdrachtgever hierdoor kwijtraakt. De praktijk leert dat je sneller vergeten bent dan je lief is. Een goed verzorgde en herkenbare mailing, op regelmatige basis kan je hierbij helpen om je zorgvuldig opgebouwde contacten bij je te houden, te laten weten dat je nog bestaat en te laten weten hoe succesvol jij in de tussenliggende tijd bent geweest, wat voor aanbiedingen je hebt of als je enkel een seizoens groet wilt overbrengen, bijvoorbeeld.
Open all Close all